Verzenden:

Met welke partijen verzenden jullie?
Wij verzenden met de volgende partijen:
PostNL
UPS
DPD
DHL
FRL (alleen bij grote pakketten)*

De levertijden gelden voor producten op voorraad. Deze levertijden zijn indicatief en zullen rond feestdagen en in december langer zijn.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd is?
Wij streven ernaar producten die op voorraad zijn binnen 2 dagen te verzenden. Sommige producten hebben wij niet standaard op voorraad en hebben een langere levertijd. De levertijd vind je op de product pagina of kunt u navragen.

Wij versturen de order zodra deze compleet is.

Wij berekenen de verzendkosten en de mogelijke vervoerders aan de hand van de afmeting en gewicht van het pakket.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja dat kan zeker, je kan bij de verzendopties bij de checkout kiezen voor ophalen bij Verstralershop in Sneek dat is altijd gratis. Onze klantenservice neemt dan contact met je op wanneer je pakket klaar ligt.

Ik heb mijn verzendadres verkeerd ingevoerd wat nu?
Dat kan gebeuren, zodra je het ontdekt is het makkelijkste dat je ons gelijk belt. Dan zijn we misschien nog wel op tijd om je verzendadres te wijzigen.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?
We raden je aan om je pakket te volgen via de track&trace link die je hebt ontvangen. Mocht het pakket langer onderweg zijn dan je normaal zou verwachten neem dan contact met ons op!

Klacht over levering: beschadigd pakket ontvangen.
Als je een pakket met zichtbare schade ontvangt van de vervoerder vraag de chauffeur dan om een aantekening te maken over de staat van je pakket. 

Als het product of het pakket beschadigd bij jou wordt geleverd dan verzoeken wij je binnen 5 dagen na ontvangst van de zending ons hierover op de hoogte te stellen via [email protected]

Wij kunnen geen vergoeding garanderen als je na 5 dagen contact met ons opneemt omdat wij de vervoerder dan niet meer aansprakelijk kunnen stellen. 

Stuur ons bij een beschadigd ontvangen pakket de volgende informatie:
Ordernummer en leverdatum
Foto's van de verzenddoos + label
Foto's van de producten
Eventuele verdere relevante informatie

Retouren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja dat kan zeker! Retourneren kan:
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling
Als het product in ongebruikte staat / onbeschadigd is
Als het geen op maat gemaakt artikel betreft - zoals o.a.
Custom zonneklep
Custom onderspoiler
Andere maatwerk producten of producten die voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Hoe kan ik iets retourneren?
1. Stuur een mail naar [email protected]
2. Lever altijd een ordernummer aan als je een pakket retourneert, stop bijvoorbeeld een factuur of pakbon in de doos.
3. Zorg dat je pakket goed verpakt is en bij voorkeur in de orginele verzenddoos en verzend je pakket naar:

Verstralershop.nl / T.a.v. retouren
Leidekkersstraat 9
8601VE Sneek
Nederland

Belangrijk: de kosten voor het terugsturen komen voor je eigen rekening. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat het product bij ons aankomt dus we adviseren om aangetekend te versturen.